WEBÁRUHÁZ ÜZLETSZABÁLYZAT ÉS ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Üdvözöljük,
Örülünk, hogy ellátogatott Webáruházunk Jogi részlegébe. Ez azt jelenti, hogy Ön tudatos Vásárló, odafigyel fogyasztói jogaira, és tudatos döntéseket hoz vásárlásai során.
Ezzel kapcsolatban jó híreink vannak: Üzletünkben nemcsak a termékek minőségére és a barátságos kiszolgálásra ügyelünk, hanem az Ön jogaira is az online vásárlás során.
Amennyiben bármilyen kérdése van az irányelvekkel vagy a webáruházunkban kínált termékekkel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal. Egyetlen kérdés sem marad megválaszolatlanul.
Mail:
Levelezési cím:
4FIZJO Group Sp. z o.o.
ul. Fiołkowa 36
05-850 Konotopa
Általános Szerződési Feltételek 1.0 változata 2025. október 23. – napjától lép hatályba.
§ 1 ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Az Általános Szerződési Feltételek első részében bemutatkozunk, leírjuk, hogyan léphet velünk a legegyszerűbben kapcsolatba, és kitérünk a legfontosabb fogalmakra, amelyeket ebben a dokumentumban talál.
- A Webáruház elérhető az alábbi címen: www.4fizjo.hu és annak kiterjesztésein.
 - A Webáruházat a következő cégek üzemeltetik: A 4FIZJO Group Sp. z o.o., székhelye Konotopa, ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa, A Varsói Kerületi Bíróságon (főv. ill. bíróságon), a X. Gazdasági Osztályon, a Nemzeti Bíróság Nyilvántartásában: 0000673158 KRS számon, NIP: 9512435013, REGON: 36702736800000, alaptőke: 5 000,00 (a továbbiakban: Eladó).
 - Kapcsolatfelvétel a Webáruházzal lehetséges:
        
- e-mail címen: kapcsolat@4fizjo.hu;
 - levelezési címen: 4FIZJO Group Sp. z o.o. ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
 
 - A fenti kommunikációs csatornák az (EU) 2022/2065 Európai Parlamenti és Tanácsi rendelet – 2022. október 19-i, a digitális szolgáltatások egységes belső piacáról szóló rendelet, valamint a 2000/31/EK irányelv módosításáról – értelmében a szolgáltatások igénybe vevői számára kapcsolattartási pontnak minősülnek.
 - Az Eladó az Európai Parlament és Tanács 2022. október 19-i (EU) 2022/2065 rendelet a digitális szolgáltatások egységes piacáról és a 2000/31/EK irányelv módosításáról (digitális szolgáltatásokról szóló rendelet) (a továbbiakban: DSA) alkalmazásával kapcsolatban kapcsolattartási pontot hoz létre az állami hatóságok, az Európai Unió és a Digitális Szolgáltatások Testülete számára a következő e-mail címen: kapcsolat@4fizjo.hu. A kapcsolattartás nyelve a magyar, a lengyel és az angol.
 - Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása önkéntes, de szükséges a Webáruház egyes funkcióinak használatához (pl. Felhasználói Fiók létrehozása vagy vásárlás céljából).
 - Az Általános Szerződési Feltételek térítésmentesen elérhető a Webáruházban, oly módon, hogy az lehetővé teszi a Felhasználók számára:
- a tartalom megismerését,
 - a tartalom rögzítését külső adathordozóra való nyomtatással vagy mentéssel, pl. PDF formátumban történő letöltéssel,
 - az aktuális verzió, valamint az előzmények megismerését.
 
 - FOGALMAK. Ahol a következő nagybetűs kifejezések az Általános Szerződési Feltételek további szakaszában szerepelnek, azok az alábbiakban megadott értelemben értendők, kivéve, ha a szövegkörnyezetből egyértelműen másként nem következik:
- PROMÓCIÓS KAMPÁNY– az Eladó által egy adott időpontban felajánlott, a Termékek értékesítésére vagy szolgáltatások nyújtására vonatkozó különleges feltételek, amelyeket a Vevő az ott meghatározott feltételek szerint vehet igénybe, mint például a Termék vagy az Akciós készlet árának csökkentése, vagy a Szállítási költség csökkentése/mentessége. A Promóciós Kampány részleteit a Promóciós Kampány Általános Szerződési Feltételei szabályozzák, amely elérhető a Webáruházban. Amennyiben Promóciós Kampány van érvényben, a Promóciós Kampány Szabályzatának rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen Szabályzat rendelkezéseivel szemben.
 - ÜGYFÉLSZOLGÁLAT – az Internetes Webáruház Ügyfélszolgálati Irodája, amely tájékoztatást nyújt az Internetes Webáruház tevékenységéről, beleértve a kínált Termékeket vagy a Megrendelések teljesítését.
 - ÁR – a Termék tulajdonjogának a Vevőre történő átruházásáért az Eladót az Adásvételi szerződés szerint megillető, forintban meghatározott bruttó ellenérték (adóval együtt). Az Ár nem tartalmazza a szállítási költséget, kivéve, ha a Webáruházban az adott időpontban hatályos Promóciós Kampány feltételei másként rendelkeznek.
 - CHAT – A Webáruház részeként Chat szolgáltatást nyújtunk. Ennek keretében minden, a Webáruházat látogató személy igénybe veheti az alábbi cég által nyújtott un. mesterséges inteligencia szolgáltatását, AskSpot.io sp. z o.o. székhelye: Krakkó, ul. Al. Jana Pawła II nr 43B, 31-864 Krakkó, bejegyezve a 0000993175 szám alatt az Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásába, a krakkói Krakkó-Śródmieściei Kerületi Bíróság IX. gazdasági osztálya által, alaptőkéje 5 000 PLN NIP: 6751770919, honlap címe https://askspot.io/. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően a Webáruház látogatói segítséget kaphatnak például a berendezések kiválasztásában vagy a weboldalon keresett információk megtalálásában. A Chat által adott javaslatok célja, hogy a Webáruház látogatóit tájékoztassa arról, hogy az Eladó kínálatából melyik termék érdekelheti őket. a Chaten szereplő válaszok nem orvos, gyógytornász vagy más, orvosi ismeretekkel rendelkező személy ajánlásait jelentik. Amennyiben kétségei vannak a megadott válasszal kapcsolatban, javasoljuk, hogy forduljon orvosához vagy gyógytornászához.
 - VEVŐ – (1) természetes személy; vagy meghatalmazott útján eljáró személy; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amelynek a hatályos magyar jog jogképességet biztosít; aki teljes cselekvőképességgel rendelkezik. Amennyiben a Vevő korlátozottan cselekvőképes természetes személy, vállalja, hogy a Szolgáltatási Szerződés/Értékesítési Szerződés megkötéséhez a törvényes képviselője jogerős hozzájárulását beszerzi, és az Eladó bármely kérésére bemutatja ezt a hozzájárulást.
 - FOGYASZTÓ – saját gazdasági tevékenységén, szakmai tevékenységén vagy önálló foglalkozásán kívül eljáró, természetes személy, aki az Eladóval szerződést kötött, a PTK 2013. évi V. törvény 8:1. §-ának 1. pontja alapján.
 - FELHASZNÁLÓI FIÓK – Elektronikus Szolgáltatás; a Vevő által megadott felhasználónévvel és jelszóval védett, az Eladó informatikai rendszerében található egyéni fiók, amely lehetővé teszi a Webáruház további funkcióinak elérését. A Vevő a Fiókhoz a Belépés és a Jelszó segítségével fér hozzá. A Vevő bejelentkezik a fiókjába, miután regisztrált a Webáruházban. A Fiók lehetővé teszi a Vevő címadatainak elmentését és tárolását a Termékek kiszállításához, a Rendelési előzményekhez és az Eladó által nyújtott egyéb szolgáltatásokhoz való hozzáférést.
 - KOSÁR – a Webáruházat használó minden Vevő számára elérhető elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi számára, hogy egyszerűen megrendelést adjon le egy vagy több Termékre, alkalmanként kedvezménykódokat adjon meg, amelyek lehetővé teszik az árcsökkentést a Promóciós Kampány külön szabályzatában meghatározott irányelvek értelmében, és megjeleníti az egyes Termékek és az összes Termék árát (beleértve az esetleges szállítási költségeket is). A Kosár lehetővé teszi a rendelés adatainak beállítását és módosítását is, különösen: a Termékek mennyisége, szállítási cím, számlaadatok, szállítási mód, fizetési módot illetően. A Kosár szolgáltatás részeként az Eladó e-mailt küldhet a Vevőnek a Kosárban maradt termékekről vagy a fizetési szolgáltató által sikertelen/elutasított tranzakcióról (tranzakciós e-mail). A Kosár összegyűjti a Vevő által az Adásvételi Szerződés megkötésére tett ajánlatokat, azaz egy rendelésen belül több ajánlat is tehető az Adásvételi Szerződés megkötésére.
 - BEJELENTKEZÉS – a Vevő felhasználóneve, amelyet az Áruház részeként adott meg a Felhasználói Fiók létrehozásakor.
 - HÍRLEVÉL – Elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi minden előfizető számára, hogy a Felhasználó által megadott e-mail címre, kifejezett beleegyezésével, rendszeres tájékoztatást kapjon a Webáruházról, különösen a Termékekről, az aktuális tevékenységekről, marketing akciókról és Promóciós Kampányokról.
 - TERMÉK – a Webáruházban elérhető ingóság, amely a Vevő és az Eladó között az Ár megfizetése ellenében létrejött Adásvételi Szerződés tárgyát képezi. A termék a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § 2. pontja értelmében árucikknek minősül.
 - FELTÉTELEK – ez a dokumentum többek között az Adásvételi Szerződések megkötésének szabályait, valamint az Eladó által az Webáruházon keresztül a Felhasználók és a Vásárlók számára nyújtott szolgáltatások nyújtásának és igénybevételének szabályait tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek meghatározzák a Felhasználó - beleértve a Vevő és az Eladó - jogait és kötelezettségeit is. Az elektronikusan nyújtott szolgáltatások tekintetében a jelen Általános Szerződési Feltételek eljárási szabályzatnak minősülnek a 2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény értelmében.
 - WEBÁRUHÁZ – az Eladó által magyar nyelven üzemeltetett online értékesítési szolgáltatás.
 - TERMÉKOLDAL - a Webáruház egy olyan oldala, amely részletes információkat mutat be egy termékről.
 - TARTALOM/TARTALMAK - szöveges, grafikai vagy multimédiás elemek (pl. a Termékekről szóló információk, a Termékekről készült fényképek, reklámfilmek, leírások, megjegyzések), beleértve a szerzői jogokra és a természetes személyek képeire vonatkozó rendelkezések értelmében vett alkotásokat, amelyeket az Eladó, az Eladó vállalkozói, a Vevő vagy bármely más, a Webáruházat használó személy helyez el és terjeszt az internetes áruház keretében.
 - ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS – a Polgári Törvénykönyv értelmében vett adásvételi szerződés, amely az Eladó által a Vevőnek történő termékértékesítésre vonatkozik az Ár és az esetleges járulékos költségek - beleértve a szállítási költségeket is - megfizetése ellenében, amelynek feltételeit különösen a jelen Szabályzat tartalmazza. Az Adásvételi Szerződés a Vevő és az Eladó között távközlő eszközök igénybevételével jön létre, miután az Eladó elfogadta a Megrendelést, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint. Az Adásvételi Szerződés különösen meghatározza a Terméket, annak főbb jellemzőit, az Árat, a szállítási költségeket, valamint egyéb lényeges feltételeket. Minden Termék külön Adásvételi Szerződés tárgyát képezi. Az Eladó a Webáruház működésének részeként objektív (tárgyilagosan indokolt) okokból a Termékek közötti közvetlen kapcsolat miatt több Termékre vonatkozóan is fenntarthatja egyetlen Szerződés megkötését - pl. Promóciós készlet esetén, a Promóciós Kampány feltételeiben meghatározottak szerint. A szerződés nyelve magyar, és a szerződés az Eladó elektronikus rendszerében kerül tárolásra.
 - SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS – az Elektronikus Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés. A Szerződés a Vevő és az Eladó között távközlő eszközök igénybevételével jön létre, az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott feltételek értelmében.
 - ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS – Elektronikus úton nyújtott szolgáltatás a 2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény értelmében, az Eladó által a Vevőnek a Webáruházon keresztül a Szolgáltatási Szerződésnek megfelelően. Amennyiben a szolgáltatásokat az Eladóval együttműködő partnerek nyújtják, az ezek igénybevételére vonatkozó szabályokat az adott szolgáltatók saját szabályzatai tartalmazzák.
 - FELHASZNÁLÓ/LÁTOGATÓ – olyan természetes személy, aki a webáruház erőforrásai között böngészik, anélkül, hogy Felhasználói Fiókot hozna létre és vásárolna.
 - MEGRENDELÉS – a Vevőnek a távértékesítési szerződés megkötésére irányuló közvetlen akaratnyilatkozata, amelyet távközlési eszközzel nyújt be, és amely meghatározza azt a terméket, amelyre vonatkozóan a Vevő ajánlatot tesz az Adásvételi Szerződés megkötésére, valamint a Vevőnek az Adásvételi Szerződés esetleges megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges adatait. Az egyes termékek megrendelése a Vevő önálló ajánlatának tekintendő az Adásvételi Szerződés megkötésére (technikai segítségnyújtás). A Promóciós Kampány során az Eladó a Webáruház funkcióin belül objektív okokból a Promóciós készleten belüli több Termékre vonatkozóan egyetlen Adásvételi Szerződés megkötését a Termékek közötti közvetlen kapcsolat függvényévé teheti. Egy szerződéshez egyetlen szám rendelhető, és az összes ajánlat párhuzamosan kerül feldolgozásra. A Megrendelés elfogadása az Adásvételi Szerződés megkötését jelenti.
 
 
§ 2 A WEBÁRUHÁZ FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEI
A Webáruházunk felhasználói feltételeiben ismertetjük a minimális technikai követelményeket, amelyeket teljesítenie kell ahhoz, hogy zökkenőmentesen használhassa az áruház funkcióit.
- A Felhasználó eszközének minimális műszaki követelményei, amelyek lehetővé teszik a Webáruház teljes körű és helyes használatát:
- internet-hozzáféréssel rendelkező eszköz;
 - a webböngésző legújabb verziója;
 - aktív e-mail fiók (e-mail cím) a Felhasználói Fiók létrehozásához, hírlevélre való feliratkozáshoz vagy vásárláshoz.
 
 - Az Eladó nem garantálja, hogy a Webáruház használata hibamentes vagy technikai megszakítások nélküli lesz. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, a vásárlók előzetes értesítése nélkül felfüggessze vagy korlátozza a Webáruházhoz való hozzáférést. Az Eladó törekszik arra, hogy a Webáruház működését késedelem nélkül helyreállítsa. A technikai megszakítások nem befolyásolhatják a már leadott Megbízások végrehajtását.
 - Az Eladó nem felel azon egyéb szolgáltatások és portálok tartalmáért, amelyekre a Vásárlót a Webáruházban elhelyezett linkek (pl. futárszolgálatok vagy fizetési szolgáltatók) átirányítják.
 
§ 3 ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBÁRUHÁZBAN
A harmadik részben bemutatjuk az üzletünkben elérhető elektronikus szolgáltatásokat. Elektronikus szolgáltatás például. Kosár vagy Hírlevél. Elmagyarázzuk, hogyan nyújthat be panaszt az Elektronikus Szolgáltatásokkal kapcsolatban.
- Az Eladó az alábbi Elektronikus szolgáltatásokat nyújtja a Felhasználóknak, beleértve a Vevőket is, a Webáruházon keresztül, amelyekért nem kell díjat fizetni:
- a Felhasználói Fiók fenntartása, regisztráció esetén;
 - lehetővé teszi az Ügyfelek számára, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott feltételek szerint megrendeléseket adjanak le, és Adásvételi Szerződéseket kössenek;
 - a Vevők érdeklődési körére szabott reklámtartalmak bemutatása;
 - lehetővé teszi az Vevők számára a Kosár szolgáltatásainak igénybevételét;
 - lehetővé teszi a megvásárolt termékek értékelésének hozzáadását;
 - lehetővé teszi az Áruházban elhelyezett tartalmak, köztük a marketing tartalmak böngészését;
 - lehetővé teszi kapcsolatfelvételi űrlap használatát;
 - lehetővé teszi a Chat használatát;
 - lehetővé teszi az illegális tartalmak bejelentését;
 - hírlevél.
 
 - Az Eladó a Webáruházon keresztül az alábbi szolgáltatásokat is nyújtja azon Vevők számára, akik Felhasználói Fiókot hoztak létre:
- a Vevő munkamenetének fenntartása, miután a Vevő bejelentkezett a Fiókba (a böngésző segítségével);
 - a Megrendelések előzményeinek tárolása és a Vevő számára a Fiókon keresztül történő hozzáférhetővé tétele;
 - lehetővé teszi a Vevő adatainak módosítását a Felhasználói Fiókon belül;
 - lehetővé teszi a terméklisták létrehozását;
 - lehetővé teszi a nyújtott kedvezmények ellenőrzését;
 - lehetővé teszi a megvásárolt termékek bejelentett visszaküldésének (szerződéstől való elállás) kezelését.
 
 - A Fiók használatára azt követően kerülhet sor, hogy a Vásárló az alábbi lépéseket egymás után végrehajtotta:
- a regisztrációs űrlap kitöltése az e-mail cím, és jelszó megadásával, valamint a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás, a jelen Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseinek elfogadása;
 - a Felhasználói Fiók létrehozására irányuló szándék megerősítése a megadott e-mail címre kapott e-mailben található link aktiválásával (kétlépcsős azonosítás a folyamat során);
 - sikeres regisztráció, amelyet a Webáruház ügyfélszolgálata e-mailben igazol vissza.
 
 - A Felhasználói Fiók létrehozható más szolgáltatásokban lévő fiókok használatával is, amelyek a Weboldalon lévő Felhasználói Fiókhoz kapcsolódnak (pl. Google-fiók, Facebook).
 - A Szolgáltatásnyújtási szerződés akkor jön létre, amikor a Vevő megkapja a Felhasználói Fiók regisztrációjáról szóló visszaigazolást, amelyet az Eladó a Vevő által megadott e-mail címre küldött. A Fiók korlátlan ideig ingyenesen használható. A Vevő bármikor, indokolás nélkül jogosult a Fiók törlésére (Fiók törlése) azzal, hogy ilyen irányú kérelmét elküldi az Eladónak – (például az ÁSZF 1.3. pontjában meghatározott kommunikációs csatornák valamelyikén).
 - Az Eladó jogosult a Felhasználói Fiók rendelkezésre bocsátására vonatkozó szerződést hét napos felmondási idővel felmondani, valamint a Vevő hozzáférését a funkciók egy részéhez vagy egészéhez korlátozni, ha erre alapos oka van, azaz a jelen Általános Szerződési Feltételek Vevő általi súlyos megsértése esetén, azaz olyan helyzetekben, amikor a Vevő (zárt katalógus): a Felhasználói Fiók a vonatkozó jogszabályokkal ellentétes és harmadik személyek jogait sértő módon, a jelen ÁSZF rendelkezéseivel ellentétesen, valamint a szokásjoggal és a társadalmi együttélés elveivel ellentétes módon használja, különösen jogellenes tartalmak nyújtásával, valamint az Eladó cégénél bekövetkező szervezeti vagy üzleti változások esetén.
 - A Kosár használata akkor kezdődik, amikor a Felhasználó az első Terméket a Kosárba helyezi.
 - A Kosár egy ingyenes szolgáltatás, amely arra az időszakra szól, amíg a Felhasználó Kosarában megvásárolatlan Termékek vannak. A megrendelés leadása és sikeres kifizetése után a szolgáltatás megszűnik.
 - A vásárló a "Kosár" panelen belül maga is módosíthatja a megadott adatokat azáltal, hogy hozzáad vagy eltávolít egy terméket a Kosárból. Egy termék törlése automatikusan egy másik termék törlését is eredményezheti a Kosárból, a Termékek közötti közvetlen kapcsolat miatt. A Kosár lehetővé teszi a rendelés adatainak beállítását és módosítását is, különösen: szállítási cím, számlaadatok, szállítási mód, fizetési mód, kedvezménykódok hozzáadása.
 - A Hírlevél szolgáltatás lényege, hogy az arra feliratkozott Felhasználók (Szolgáltatás Címzettjei), akik e-mail címüket az Eladó (Szolgáltató) rendelkezésére bocsátották, elektronikus úton, többek között automatikus hívórendszerek segítségével kereskedelmi információkat kapnak az Eladó és az Eladó partnereinek termékeiről és szolgáltatásairól, beleértve különösen az aktuális kínálatukról, promóciókról, kedvezményekről és marketing akciókról szóló információkat (e-mail marketing).
 - A Hírlevél szolgáltatás azután vehető igénybe, hogy a Felhasználó elvégezte a következő lépéseket:
- adja meg legalább az e-mail címét vagy telefonszámát a Webáruházban az erre a célra szolgáló mezőben, vagy jelölje be a megfelelő jelölőnégyzetet, hogy a kiválasztott kommunikációs csatornán keresztül kereskedelmi információkat kaphasson;
 - elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit (beleértve az Eladó által a Vevő megadott e-mail címére küldött aktiváló linkre való kattintást is - amennyiben ilyen funkciót bocsátottak rendelkezésre), és megerősíti, hogy elolvasta az Adatvédelmi Szabályzatot. A Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadására más módokat is biztosíthat.
 
 - A Hírlevél szolgáltatás határozatlan időre szól.
 - A Szolgáltatást igénybe vevő bármikor, indokolás nélkül leiratkozhat a Hírlevél-szolgáltatásról (lemondhatja a szolgáltatást), különösen úgy, hogy a Hírlevél-szolgáltatás megszüntetésére irányuló kérelmét az ÁSZF 1.3. pontjában megadott elérhetőségekre küldi el, vagy a Hírlevélben található leiratkozási linkre kattint. A Hírlevél szolgáltatás egyik csatornájáról való leiratkozás a fentiek szerint nem jelenti a Hírlevél szolgáltatás másik csatornájáról való automatikus leiratkozást.
 - Az Eladó bármikor felmondhatja a Hírlevél szolgáltatási szerződést egy hónapos felmondási idővel, alapos okokból, ezalatt értve (zárt katalógus):
- az Eladó által nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtására irányadó jog megváltozása, amely érinti a Hírlevél szolgáltatási szerződésben meghatározott kölcsönös jogokat és kötelezettségeket, vagy a fent említett jog értelmezésének megváltozása a bírósági ítéletek, határozatok, ajánlások vagy a területen illetékes hatóságok vagy szervek ajánlásai következtében;
 - a szolgáltatások nyújtásának módjában kizárólag technikai vagy technológiai okokból bekövetkező változás (különösen a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott technikai követelmények frissítése);
 - az Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó szolgáltatások körének vagy nyújtásának megváltoztatása, új funkciók vagy az Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó szolgáltatások bevezetése, módosítása vagy a Szolgáltató általi visszavonása révén.
 
 - A Szolgáltató a fenti bekezdés hatálya alá tartozó nyilatkozatát az Ügyfél által a Hírlevél szolgáltatásra történő regisztráció során megadott e-mail címre vagy telefonszámra küldi meg.
 - Az Eladó a Hírlevél szolgáltatási szerződést a Vevőnek küldött hét napos felmondási idővel felmondhatja, vagy megtagadhatja a Vevőtől a Hírlevél szolgáltatás további használatának jogát, valamint a Vevő hozzáférését a fent említett tartalmak egy részéhez vagy egészéhez indokolt esetben, azaz a jelen Általános Szerződési Feltételek Vevő általi súlyos megszegése esetén, azaz abban az esetben, ha a Megrendelő (zárt katalógus): a Hírlevelet a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseivel ellentétes módon használja, harmadik személyek jogait sértő módon, a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel ellentétesen, a szokásokkal és a társadalmi együttélés szabályaival ellentétesen, különösen jogellenes tartalmat szolgáltat.
 - Az Elektronikus Szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok bármilyen formában benyújthatók. Ajánlott az ÁSZF 1.3. pontjában megjelölt kommunikációs eszközök használata.
 - A reklamációs űrlap mintája az ÁSZF dokumentum végén található.
 - Az Eladó a lehető leghamarabb, de legkésőbb a panasz benyújtásától számított 14 napon belül válaszol a panaszra.
 
§ 4 A MEGRENDELÉS LEADÁSÁNAK ÉS AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
Ez az ÁSZF nagyon fontos része, ahol elmagyarázzuk, hogyan vásárolhatja meg termékeinket, azaz hogyan adhat le megrendelést, majd hogyan köthet Adásvételi Szerződést.
- A Webáruházban bemutatott információk kizárólag az Eladó által a Felhasználók - beleértve a Vevőket is - számára meghatározott szerződéskötésre való felhívást jelentenek, és nem minősülnek a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében vett ajánlatnak.
 - A teljesítés főbb jellemzői, beleértve a teljesítés tárgyát és a Felhasználóval való kommunikáció módját, a Termékoldalon vagy a Terméknek megfelelő más módon, a Webáruházon belül kerülnek meghatározásra. Ha a Termék nem rendelkezik bizonyos tulajdonságokkal, jellemzőkkel vagy funkciókkal (pl. outlet termék), az Eladó erről kifejezetten tájékoztatja a Felhasználót, mielőtt a Felhasználó leadja a megrendelést.
 - A Webáruházban elérhető Termékek vagy szolgáltatások fejlesztésének részeként és azok sajátos jellegéből adódóan az Eladó korlátozhatja az egyes Termékek megrendelésének módját. Ha egyidejűleg több olyan Megrendelést adnak le, amelyek közül legalább az egyikre vonatkozik a fent említett korlátozás, ez a többi Megrendelési lehetőség elérhetőségét is befolyásolhatja.
 - A Vevő és az Eladó közötti Adásvételi Szerződés megkötésére a Vevő megrendelésének leadását követően kerül sor.
 - A Vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy bármikor módosítsák a beírt hibákat, mielőtt a Megrendelés megerősítése gombra kattintanának. Az Eladó nem vállal felelősséget a nem módosított adatbeviteli hibákból eredő hibákért vagy tévedésekért.
 - Az Eladó lehetővé teszi a Felhasználó számára, hogy az alábbi sorrendben rendelést adjon le a Webáruházon keresztül:
- A Vevő a kiválasztott Terméket (vagy Termékeket) a Kosárba helyezi, majd továbblép a megrendelőlaphoz (vásárlási útvonal);
 - A Felhasználói Fiókjába bejelentkezett Felhasználó a megrendelőlapon megerősíti a Megrendelés leadásához szükséges adatok érvényességét.
 - A Felhasználói Fiókkal nem rendelkező Felhasználónak önállóan kell kitöltenie a megrendelőlapot a Megrendelés leadásához szükséges módon. Az űrlapon a Vevőnek a következő adatokat kell megadnia: vezeték- és keresztnév, cím (utca, házszám, irányítószám, város, ország), e-mail cím, kapcsolattartási telefonszám, valamint az Adásvételi Szerződéssel kapcsolatos adatok: a termék(ek) szállítási helye és módja, fizetési mód. A nem Fogyasztónak minősülő Ügyfelek esetében a cég neve és az adószám megadása is szükséges.
 - A megrendelőlap kitöltésekor az elavult vagy hamis adatok megadása minden esetben megakadályozhatja a Megrendelés feldolgozását és az Adásvételi Szerződés megkötését.
 - A Megrendelőlap kitöltésekor válassza ki a Termék Árának kiegyenlítési módját, valamint adja meg a Termék szállítási módját is, amennyiben annak kiszállítása szükséges.
 - A Vevő elküldi a Megrendelést az Eladónak (ajánlatot nyújt be). Amennyiben a Vevő nem rendelkezik Felhasználói Fiókkal, és korábban még nem fogadta el az Általános Szerződési Feltételeket, azok elfogadása, valamint az Adatvédelmi Szabályzat elolvasása szükséges.
 - A Megrendelés kifizetésének módjától függően a Vevő átirányításra kerülhet egy külső fizetési szolgáltató oldalára, hogy elvégezze a fizetést, megadja az adatait részletfizetéshez vagy halasztott fizetés igénybevételéhez.
 
 - Az Eladó a Megrendelésre válaszul haladéktalanul automatikus üzenetet küld a Vevőnek a Vevő által erre a célra megadott e-mail címre, amelyben megerősíti a Megrendelés vagy a 4.8. a) pontban említett üzenet kézhezvételét.
 - A Megrendelés ellenőrzését követően az Eladó megalapozatlan késedelem nélkül értesítést küld a Vevőnek a megadott e-mail címre:
- a Megrendelés részeként tett egy vagy több, a Termékekre vonatkozó egyedi ajánlat elfogadásának megerősítésével és az Adásvételi szerződés megkötésének megerősítésével (a Megrendelés elfogadása az üzenetben megjelölt Termékek tekintetében); vagy
 - tájékoztatva, amennyiben a Megrendelés keretében feladott Termékekre vonatkozó összes ajánlatot nem lehet elfogadni, pl. a fizetés hiánya miatt.
 
 - Az Adásvételi Szerződés akkor jön létre, amikor a Megrendelés ajánlatát elfogadják, vagyis amikor a Vevő részére elküldésre kerül az e-mailben történő visszaigazolás, az abban megjelölt Termékekre vonatkozóan, a 4.7. pont végén, illetve a 4.8. a) alpontjában foglaltak értelmében.
 - A Megrendelés leadása egyben hozzájárulást jelent ahhoz, hogy a számlát, számlamódosítást (helyesbítő számlát), valamint ezek másolatait elektronikus formában, a megadott e-mail-címre küldjük meg. A megrendelés visszaigazolásával együtt az Eladó egyszerűsített számlát/számlát küld. A Vevő egyúttal kijelenti, hogy a fent említett elektronikus számlákat az általa megadott e-mail címen átveszi.
 - Amennyiben a Megrendelés keretében benyújtott valamennyi vagy egyes ajánlatok feldolgozása nem lehetséges, az Ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot a Vevővel az alábbi célból:
- tájékoztatja a Vevőt, hogy nem lehetséges a Megrendelés alapján tett összes ajánlat teljesítése; vagy
 - a Vevő megerősíti igényét a Megrendelés azon részének teljesítésére, amelyet az Eladó elfogadott.
 
 - Amennyiben a Vevő egyetlen, fent leírt megoldást sem fogad el, jogosult a teljes Megrendelés (azaz valamennyi ajánlat) törlésére, ami nem érinti a szerződéstől való elálláshoz fűződő jogát. A Vevő által a Megrendeléstől való elállás mentesíti az Eladót a Megrendelés folytatásának kötelezettsége alól. A Megrendelés lemondása esetén az alábbi pont rendelkezései az irányadók.
 - Amennyiben a Megrendelésben szereplő ajánlat(ok) elfogadása nem lehetséges, az Adásvételi Szerződés nem jön létre az Ügyfélszolgálat által megjelölt Termékek vonatkozásában. Az Eladó haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Vevő által megfizetett összeget azon részre vonatkozóan, amelyre a szerződés nem került megkötésre.
 - Az Eladó ettől függetlenül tájékoztathatja a Vevőt a Megrendelés állapotáról, különösen a Vevő által megadott e-mail címre küldött üzenetekkel, SMS-ben vagy telefonos kapcsolatfelvétel útján.
 - Az Eladó törekszik arra, hogy biztosítsa az összes Termék rendelkezésre állását és az Adásvételi Szerződés teljesítését. Rendkívüli, előre nem látható körülmények fennállása, valamint egyéb – jogszabályban meghatározott esetekben a teljesítés ellehetetlenülése esetén a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) megfelelő rendelkezései irányadóak, különösen a Fogyasztó részére teljesítendő szolgáltatás haladéktalan visszatérítésére vonatkozó kötelezettség tekintetében.
 - A Megrendelés összértéke tartalmazza az Árat, a szállítási költségeket és a Vevő által választott opcionális, fizetős szolgáltatások egyéb költségeit. Az Eladó az általa kiválasztott időszakban meghatározhatja a Megrendelés minimális értékét, amely felett a Termékek szállítása ingyenes. A Vevőt a megrendelés leadása és az Adásvételi Szerződés megkötése előtt tájékoztatni kell a termék teljes, adókat is tartalmazó áráról, valamint a szállítási és egyéb költségekről, és amennyiben e költségek összege nem határozható meg, azok megfizetésének kötelezettségéről.
 - A Webáruházban elérhető Kedvezmények nem összevonhatók, hacsak a konkrét Akció feltételei másként nem rendelkeznek.
 - A Webáruház keretein belül az Eladó kizárólag olyan Termékeket kínál, amelyek megfelelnek az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2023/988 rendeletében (2023. május 10.) a termékek általános biztonságáról, mely módosítja az (EU) 1025/2012 rendeletet és a 2020/1828 irányelvet, valamint hatályon kívül helyezi a 2001/95/EK irányelvet és a 87/357/EGK tanácsi irányelvet (a továbbiakban: GPSR) – és az egyéb vonatkozó termékbiztonsági jogszabályokban meghatározott követelményeknek. Az Eladó a termékoldalon olyan adatokat tüntet fel, amelyek lehetővé teszik a tájékozódást a Termékről és annak gyártójáról, különösen az alábbiakat:
- a gyártó neve vagy cégneve, bejegyzett kereskedelmi neve vagy védjegye, valamint postai és elektronikus elérhetősége, amelyen keresztül felvehető a kapcsolat;
 - amennyiben a gyártónak nincs lakóhelye vagy székhelye az Unióban – a Termék biztonságáért felelős személy neve vagy cégneve, valamint postai és elektronikus elérhetősége, aki a gyártó nevében eljár;
 - a Termék azonosítását lehetővé tevő információk, beleértve a termék képét, típusát és egyéb termékazonosítókat; és
 - minden olyan figyelmeztetés vagy biztonsági információ, amelyet a GPSR vagy az alkalmazandó uniós harmonizációs jogszabályok szerint a terméken, annak csomagolásán vagy a mellékelt kísérődokumentumban fel kell tüntetni.
 
 - A fenti adatokkal vagy a termékek biztonságával kapcsolatos egyéb kérdések esetén a Vevő bármilyen formában kérdést intézhet az ÁSZF 1.3. pontban megadott elérhetőségeken.
 - Amennyiben megállapítást nyer, hogy az eladott Termék nem felel meg a GPSR előírásainak vagy más, a Termék biztonságára vonatkozó jogszabályoknak, az Eladó fenntartja a jogot, hogy kapcsolatba lépjen az Vevővel annak érdekében, hogy tájékoztassa őt erről a tényről, átadja a szükséges nyilatkozatokat, vagy a termék visszahívását kezdeményezze.
 
§ 5 A TERMÉKRE VONATKOZÓ FIZETÉSI MÓDOK ÉS HATÁRIDŐK
Rugalmasak vagyunk - Üzletünk különböző fizetési módokat kínál. Tekintse át, hogyan fizethet a Megrendelésért.
- Az Eladó különféle fizetési módokat biztosít a Vevő számára a Megrendelés kifizetésére megbízható fizetési szolgáltatókon keresztül:
- elektronikus fizetés (pl. BLIK);
 - bankkártyás fizetés;
 - utánvétes fizetés;
 
 - Az aktuális lehetséges fizetési módok a Webáruházban kerülnek meghatározásra és bemutatásra, mielőtt a Vevő Megrendelést ad le, illetve mielőtt az Adásvételi Szerződést megkötné. A rendelkezésre álló fizetési módok függhetnek a Vevő által választott szállítási módtól vagy a Termék jellemzőitől. Az elérhető fizetési módok változhatnak, ha egyszerre több megrendelés kerül leadásra, különösen a Megrendelésekben szereplő Termékekre tekintettel.
 - Amennyiben nem történik meg a Vevő által a vételár kifizetése az Eladó számára, az Ügyfélszolgálat felveheti a kapcsolatot a Vevővel, hogy emlékeztesse őt a vételár kiegyenlítésére és az elhagyott kosárra, értve ezalatt e-mail üzenet küldését (tranzakciós e-mail). Amennyiben a Megrendeléstől számított 1 napon belül, majd az azt követő 6 napon belül nem történik meg a vételár kiegyenlítése, akkor a Megrendelés keretében a Vevő által tett ajánlat nem kerül elfogadásra. A Vevő a Megrendelés feladásáról szóló értesítés kézhezvételéig következmények nélkül lemondhatja a Megrendelést az Ügyfélszolgálaton keresztül történő kapcsolatfelvétellel, ami nem érinti a szerződéstől való elálláshoz fűződő jogát.
 
§ 6 A TERMÉK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDEJE
A termék kiszállítása nagyon fontos része a Megrendelés teljesítésének. Célunk, hogy a terméket a lehető leggyorsabban eljuttassuk Önhöz.
- A Termék kiszállítása a Vevő által a Megrendelés leadásakor kiválasztott külső cég - postai szolgáltató (pl. futárcég vagy csomagküldő cég) útján történik.
 - A Terméknek a Vevő részére történő kiszállítása díjköteles, kivéve, ha a Vevő ingyenes kiszállítással, az ingyenes kiszállítás feltételeinek teljesülése után vagy az ingyenes kiszállításra vonatkozó promóciós akció során adta le a Megrendelést. Az aktuálisan rendelkezésre álló Termék szállítási költségeit a Megrendelés leadása és az Adásvételi Szerződés megkötése előtt jelezni kell a Vevőnek.
 - A rendelkezésre álló szállítási módok függhetnek a Vevő által választott fizetési módtól vagy a Termék jellemzőitől. A rendelkezésre álló szállítási módok változhatnak, ha egyszerre több Megrendelést adnak le, különösen az érintett Termékekre vonatkozóan.
 - A szállítás általában a Megrendelés visszaigazolásától számított 2 napon belül történik. A megrendelt Termék teljes szállítási ideje a következő szakaszokból áll:
- a Megrendelés feldolgozási ideje az Eladó részéről. Több Termék megrendelése esetén a Megrendelést a leghosszabb előkészítési idejű Termék elkészülte után továbbítjuk szállításra;
 - továbbá a Terméknek a választott futárcég vagy más postai szolgáltató általi kézbesítésének időpontja. A futárszolgálat vagy a postai szolgáltató által történő szállítási idő a megrendelés leadásakor kerül feltüntetésre, és a megrendelt termék típusától, valamint az érintett futárszolgálat vagy postai szolgáltató szállítási idejétől és feltételeitől függ.
 
 - A Megrendelések Eladó általi kiküldésre való előkészítése munkanapokon, általában a Megrendelés beérkezésének visszaigazolásától számított 24 órán belül történik. Kivételes esetekben, különösen az áruk elérhetőségével kapcsolatos problémák, logisztikai problémák, rendszerhibák, kiárusítási időszakok, ünnepek vagy vis maior esetén ez az idő meghosszabbítható, amelyről a Vevőt haladéktalanul értesítjük.
 - Abban az esetben, ha a megrendelés előkészítési ideje vagy a termék szállítási ideje meghosszabbodik, az Eladó fenntartja a jogot, hogy kapcsolatba lépjen a Vevővel, hogy tájékoztassa őt a késedelem okáról és az új tervezett szállítási időpontról.
 - A megrendelés kiszállítási ideje meghosszabbodhat azon termékek esetében, amelyek személyre szabását a Vevő külön kérte. A megrendelés leadásakor tájékoztatjuk a Vevőt a Termékoldalon a szállítás időpontjáról.
 - A Vevőnek a lehetőségekhez mérten ellenőriznie kell az átvételkor a futár vagy a postai szolgáltató jelenlétében, hogy a termék sértetlenül és hiánytalanul került-e kiszállításra. Amennyiben a Termék a fuvarozó által megsérül, a kárról jegyzőkönyvet kell felvenni, és erről értesíteni kell az Eladót.
 - A futárszolgálatok, postai szolgáltatók és az átvételi pontokat üzemeltető cégek saját szabályzatokkal rendelkeznek a kézbesítési szolgáltatás teljesítésének módjára vonatkozóan (ideértve többek között a szállítással kapcsolatos esetleges panaszokat, a sérülések bejelentésének határidejét és módját, valamint egyéb lényeges kérdéseket). A részletes információk az adott szállítást végző cégek weboldalain találhatók. Kérjük, olvassa el ezeket a feltételeket, mielőtt kiválasztja a szállítási módot.
 
§ 7 A WEBÁRUHÁZBAN KÖZZÉTETT VÉLEMÉNYEK
Üzletünk, mint sok más e-kereskedelmi egység, visszajelzéseket gyűjt a Termékekről. Igyekszünk ezt a folyamatot a lehető legátláthatóbbá tenni. Elkötelezettek vagyunk a megbízható visszajelzések iránt. Ezért az Általános Szerződési Feltételek ezen szakaszában ismertetjük, hogy milyen szabályok vonatkoznak Áruházunkra a visszajelzési és hozzászólási folyamat során.
- A Webáruházban vásárolt Termékekkel kapcsolatos összes vásárlói véleményt ellenőrizzük. A Webáruház csak azoktól az emberektől kap visszajelzést, akik ténylegesen vásároltak.
 - A megrendelt termékek átvételekor a Vevőt felkérhetjük, hogy önkéntesen adjon visszajelzést a megvásárolt Termékről.
 - A Vevő a Termékekről szóló véleményét egy, a TrustMate S.A. által – a Vevő nevében eljárva – küldött, véleményadásra szolgáló egyedi linken keresztül adhatja le. A TrustMate S.A. székhelye: Wrocław (50-062), Bartoszowicka utca 3., bejegyezve a Wrocław-Fabryczna Kerületi Bíróság, a Nemzeti Cégnyilvántartás VI. Gazdasági Osztályán, KRS-szám: 0000737597, adószám (NIP): 8971854393, statisztikai szám (REGON): 369980751, alaptőkéje: 2 843 170 PLN, az Eladó nevében eljárva.
 - További információkat arról, hogyan adhatja hozzá és dolgozhatja fel visszajelzéseit weboldalunkon, partnerünk, a TrustMate S.A. alábbi oldalán talál: https://trustmate.io/review-collection.
 - A visszajelzési űrlap kitöltésével a Vevő hozzájárul az abban foglalt, a megvásárolt Termékkel kapcsolatos szubjektív tartalmak közzétételéhez, valamint a személyes adatoknak a visszajelzés közzétételéhez szükséges mértékben történő közléséhez. Az elfogadott visszajelzési mechanizmustól függően a Vevőt megkérhetik, hogy fűzzön hozzá megjegyzést, értékeljen csillagok adásával (pl. 1-től 5-ig), vagy jelölje meg a Termékkel való elégedettséget vagy elégedetlenséget egy skálán.
 - A Webáruházban közzétett vélemények semmilyen módon nem szponzoráltak, és tartalmuk nem befolyásolja az Eladóval kötött jövőbeli szerződések feltételeit.
 - A Webáruház minden véleményt, legyen az pozitív vagy negatív, közzétesz, amennyiben azok tartalma nem sérti a jelen Általános Szerződési Feltételeket vagy az alkalmazandó jogszabályokat.
 - A Webáruházban közzétett vélemények esetében ellenőrizni kell, hogy azokat olyan vásárlók írták-e, akik ténylegesen megvásárolták a Terméket. A fent említett ellenőrzés a véleményezett termékeket Vásárlók adatainak és a véleményt közzétevő személyek adatainak összehasonlításával történik. Abban az esetben, ha a Vevők visszajelzést kérő e-mailt kapnak, garantáljuk, hogy az ilyen e-mailt csak azok kapják meg, akik vásároltak és átvették a Terméket.
 
§ 8 TERMÉKKEL KAPCSOLATOS PANASZTÉTEL
Nagy figyelmet fordítunk termékeink gondos kivitelezésére. Amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatban bármilyen kifogása merül fel, tájékozódjon arról, hogyan nyújthat be egyszerűen reklamációt nálunk.
- A Vevő, mint Fogyasztó jogosult panaszt tenni a megvásárolt Termékkel kapcsolatban.
 - Az Eladó felel a teljesítés szerződésszerűségéért, különösen köteles a Vevőnek hibátlan és a megkötött Adásvételi Szerződésnek megfelelő Terméket átadni. Az Eladó nem felel a Termék szerződésszerűségének hiányáért, ha a Fogyasztót kifejezetten tájékoztatták arról, hogy a termék valamely konkrét tulajdonsága eltér a szerződésszerűség követelményeitől, és legkésőbb az Adásvételi Szerződés megkötésének időpontjában, az Adásvételi Szerződés megkötése előtt kifejezetten és külön elfogadta a Termék tulajdonságait.
 - Az Eladó felel azért, ha a Termék nem felel meg a Szerződésnek a Fogyasztónak történő átadás időpontjában fennálló és az ettől az időponttól számított 2 éven belül feltárt szerződésszerűségéért, kivéve, ha a Termék lejárati ideje ennél hosszabb.
 - A Vevő köteles a hibát az Eladóval közölni, amint azt felfedezte, de legkésőbb a felfedezéstől számított 02 hónapon belül. A Vevő felel az előző mondatban említett határidő elmulasztásából eredő károkért.
 - Panaszát a Vevő bármilyen formában benyújthatja. Javasoljuk, hogy a reklamáció benyújtásához az ÁSZF 1.3. pontban megadott elérhetőségek valamelyikét vegye igénybe.
 - Ha a Termék nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, a Vevőt, mint Fogyasztót az alábbiakban leírt jogok illetik meg.
 - Amennyiben az áru nem felel meg a szerződésnek, a Fogyasztó követelheti:
- annak javítását
 - vagy cseréjét.
Az Eladó kicserélheti a terméket, amennyiben a Fogyasztó a termék javítását kéri, vagy az Eladó javítást végezhet, amennyiben a Fogyasztó a termék cseréjét kéri, amennyiben a Termék a Fogyasztó által választott módon történő szerződésszerű állapotba hozatala:- nem lehetséges
 - vagy túlzott költségekkel járna az Eladó számára.
Amennyiben a javítás és a csere nem lehetséges, vagy az Eladó számára túlzott költségekkel járna, az Eladó megtagadhatja az áru szerződésszerű állapotba hozatalát.
Az Eladó köteles saját költségén kijavítani vagy kicserélni az árut ésszerű határidőn belül attól az időponttól számítva, amikor tudomást szerzett arról, hogy a termék nem felel meg a szerződésben foglaltaknak. A Fogyasztó köteles a javítandó vagy kicserélendő árut az Eladó rendelkezésére bocsátani. Az Eladó az árut saját költségén veszi át. 
 
 - A Fogyasztónak jogában áll továbbá az ár csökkentésére vagy az Adásvételi Szerződéstől való elállásra irányuló nyilatkozatot tenni, amennyiben:
- Az Eladó megtagadja az áru szerződésszerű állapotba hozatalát;
 - Az Eladó nem hozza az árut szerződésszerű állapotba;
 - az áru szerződésszerűségének hiánya fennáll annak ellenére, hogy az Eladó megpróbálta az árut a szerződésszerű állapotba hozni;
 - az áru szerződésszerűségének hiánya olyan mértékű, hogy az indokoltá teszi az árcsökkentést vagy a szerződéstől való elállást, a javítás vagy csere előzetes kérelme nélkül;
 - az Eladó nyilatkozata vagy a körülmények egyértelműen arra utalnak, hogy nem hozza az árut szerződészerű állapotba ésszerű időn belül vagy a Fogyasztónak okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül.
 
 - Amennyiben a Fogyasztó árleszállítási nyilatkozatot tesz, az ebből eredő összegeket az Eladó legkésőbb a Fogyasztó árleszállítási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő részére. A visszatérítés ugyanazon fizetési móddal történik, amelyet az Ügyfél az áru kifizetésekor használt, kivéve, ha a Vevő kifejezetten beleegyezik egy másik visszatérítési módba.
 - Amennyiben a Fogyasztó a fent említett helyzetekben él az elállási jogával, a Vevő köteles az árut haladéktalanul visszaküldeni az eladónak. Az áru visszaküldésével kapcsolatos valamennyi költséget a fent említett esetekben az Eladó viseli. Az Eladó a vételárat az áru kézhezvételétől vagy a visszaküldést igazoló bizonylat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti.
 - A Vevő tudomásul veszi, hogy hibás adattárolót tartalmazó Termék reklamáció miatti cseréje esetén a hibás Termék nem kerül visszaszolgáltatásra (ez a rendelkezés az ÁSZF 9. pontjában említett Kötelező Jótállásra is vonatkozik).
 - Javasoljuk, hogy a Vevő a panasz leírásában tüntesse fel az alábbiakat:
- (1) a reklamáció tárgyával kapcsolatos információk és körülmények, különösen a hiba típusa és előfordulásának időpontja;
 - (2) a termék Adásvételi Szerződésnek való megfelelésre vonatkozó kérés, illetve árcsökkentési nyilatkozat vagy az adásvételi szerződéstől való elállás; és
 - (3) a panaszos elérhetőségei (név és vezetéknév, levelezési cím, telefonszám, e-mail cím) - ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi kezelését. Az előző mondatban megadott követelmények csupán ajánlás jellegűek, és nem befolyásolják azon reklamációk érvényességét, amelyeket a javasolt leírás mellőzésével nyújtottak be.
 
 - Az Eladó köteles a Vevő panaszára haladéktalanul, általában legkésőbb a kézhezvételtől számított 14 napon belül válaszolni. Ez azonban nem zárja ki, hogy a panasz elbírálására hosszabb határidő álljon rendelkezésre, amennyiben az általánosan alkalmazandó jogszabályok rendelkezései erre lehetőséget adnak az Eladónak.
 
§ 9 KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK
- Az e fejezetben foglalt kötelező jótállási rendelkezések nem vonatkoznak a következő termékkategóriákra: elektromos kerékpárok, elektromos robogók, quadok, motorkerékpárok, segédmotoros kerékpárok, személygépkocsik, lakóautók, lakókocsik, pótkocsik, félpótkocsik és motoros vízi járművek, amelyek vételára meghaladja a 10.000 Ft-ot.
 - A Fogyasztónak minősülő Vásárlókat megilleti az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)-i Kormányrendelet szerinti kötelező jótállás a rendeletben megjelölt Termékekre.
 - A garanciális időszak:
- 2 év a 10.000 és 250.000 Ft közötti áron vásárolt termékek esetében;
 - 3 év a 250.000 forintnál magasabb áron vásárolt termékek esetében.
 
 - A fent említett határidő attól a naptól kezdődik, amikor az árut a Fogyasztónak átadják, amennyiben a beszerelést az Eladó vagy képviselője végzi, akkor a beszerelés napjától.
 - A kötelező jótállás alapján a Fogyasztó követelheti a készülék cseréjét vagy javítását. Amennyiben a Termék cseréje vagy javítása nem lehetésges vagy az egyéb kérés teljesítéséhez képest aránytalanul magas költségekkel járna, az Eladó a Terméket kevésbé megterhelő módon is szerződésszerű állapotba hozhatja.
 - Amennyiben a Terméknek csak egy eleme hibás, a Fogyasztó kiizárólag a hibás elem cseréjét kérheti.
 - Amennyiben a javítás nem végezhető el, az Eladó 8 napon belül kicseréli a terméket.
 - Amennyiben a Termék nem cserélhető ki új Termékre, az Eladó 8 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett árat.
 - Amennyiben a Termék a fent említett garanciális időszak alatt 3 javítás elvégzése után ismét meghibásodik, az Eladó 8 napon belül kicseréli azt egy új Termékre. Amennyiben a Termék nem cserélhető ki új Termékre, az Eladó 8 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett árat.
 - Amennyiben a Termék javítására vagy cseréjére nem kerül sor, a Fogyasztó kérésétől számított 15 naptári napon belül, az Eladó köteles tájékoztatni a Fogyasztót a javítás vagy csere várható időtartamáról. Ezt a tájékoztatást olyan formában kell megadni, amely lehetővé teszi a tartalmának rögzítését és a Fogyasztó általi átvételének megerősítését, különösen elektronikus úton.
 - Az Eladó a Fogyasztó kérésének benyújtásától számított 30 napon belül megjavítja a Terméket, és amennyiben ezt a határidőt nem tartja be, az Eladó a Terméket kicseréli egy újra. Amennyiben a Termék kicserélése új Termékre nem lehetséges, az Eladó a javítási határidő lejártától számított 8 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett árat.
 - Állandóan telepített vagy 10 kg-nál nagyobb tömegű, tömegközlekedési eszközön kézipoggyászként nem szállítható Termék esetén a javítást a telepítés helyén kell elvégezni, vagy az Eladó saját költségén gondoskodik a javítás helyére és az üzemeltetés helyére történő visszaszállításról.
 - Amennyiben a Fogyasztó a termék kicserélését a vásárlástól számított 3 munkanapon belül kéri, az Eladó nem tagadhatja meg a kérés teljesítését a 2013. évi Polgári Törvénykönyvről szóló törvény 6:159. § (2) bekezdésének a) pontja szerinti aránytalan költségekre hivatkozva, a Polgári Törvénykönyvről szóló törvény 6:159. § (2) bekezdésének a) pontja szerint, feltéve, hogy a hiba megakadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát.
 - Amennyiben a Termék javítása vagy cseréje ésszerű időn belül nem lehetséges, a Fogyasztó kérheti az ár arányos csökkentését vagy elállhat a szerződéstől.
 - Amennyiben ez ésszerű időn belül nem teljesíthető, vagy amennyiben a Fogyasztónak már nem fűződik érdeke a javításhoz vagy a cseréhez, az elállási jog lényegtelen hiba miatt nem alkalmazható.
 - A Fogyasztó nem jogosult elállni a szerződéstől, amennyiben az elállást a hiba jellege nem indokolja, különösen, ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül kijavítható, amely esetben a Fogyasztó jogosult a hiba térítésmentes kijavítására.
 - A Fogyasztó a fent említett jogok gyakorlására vonatkozó szándékát bármilyen formában bejelentheti. Javasoljuk, hogy a kapcsolatfelvételhez az ÁSZF 1.3. pontban megadott elérhetőségek valamelyikét vegye igénybe.
 - A Termék javítása esetén az Eladó vagy a szerviz a jótállási jegyen, vagy ahhoz mellékelve feltünteti az alábbiakat:
- a javítási kérelem és a javítás elfogadásának dátuma;
 - a meghibásodás oka és a javítás módja, és
 - a nap, amikor a javított terméket visszaküldik a Fogyasztónak.
 
 - Fogyasztási cikk javítása esetén a jótállási idő meghosszabbodik a javításra való átadás napjától azon időtartammal, amely alatt a fogyasztó a hiba miatt nem tudta rendeltetésszerűen használni a terméket.
 - Csere teljesítése esetén az Eladó a jótállási jegyen feltünteti a csere tényét és dátumát.
 - Az Eladó által értékesített termékekre opcionálisan vonatkozhat a gyártó vagy a forgalmazó által nyújtott jótállás. Az Eladó nem vállal semmilyen jótállást az értékesített Termékekre. A jótállásból eredő jogosultságokat a jótállási jegyen feltüntetett feltételek szerint kell érvényesíteni.
 - Amennyiben a gyártó vagy a forgalmazó jótállást vállalt, a Vevő a következő módokon tehet panaszt a Termékkel kapcsolatban:
- a megadott jótállásból eredő jogok alapján – ebben az esetben a Vevő közvetlenül a jótállást nyújtó félhez (garanciavállalóhoz) fordul a Termék reklamációjával;
 - az áru nem szerződésszerű állapotából vagy a kötelező jótállásból eredő jogok gyakorlása, amely esetben a jelen Általános Szerződési Feltételek 8. vagy 9. fejezetének rendelkezései szerint kell reklamációt benyújtani.
 
 
§ 10 PEREN KÍVÜLI PANASZKEZELÉSI ÉS KÖVETELÉSÉRVÉNYESÍTÉSI ELJÁRÁSOK ÉS HOZZÁFÉRÉS FELTÉTELEI EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ
Úgy véljük, hogy a Vevővel fennálló nézeteltérés esetén érdemes párbeszédet folytatni és békés úton, kölcsönös megegyezésre törekedni. Tekintse át, hogyan tudjuk megoldani a vitás helyzetet.
- A peren kívüli panaszkezelési és igényérvényesítési lehetőségek igénybevétele önkéntes jellegű. Az alábbi rendelkezések tájékoztató jellegűek, és nem jelentenek kötelezettséget az Eladó részéről a peren kívüli vitarendezési módok igénybevételére. Az Eladónak a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére irányuló eljárásban való részvételhez való hozzájárulásáról vagy annak megtagadásáról szóló nyilatkozatát az Eladónak papír alapon vagy más tartós adathordozón kell benyújtania abban az esetben, ha a Fogyasztó által benyújtott panaszt követően a jogvita nem került rendezésre.
 - A bíróságon kívüli fogyasztói vitarendezési eljárások lefolytatásának szabályait és a kereskedők ezzel kapcsolatos kötelezettségeit külön jogszabály (így különösen az 1997. évi CLV. a fogyasztóvédelemről szóló törvény) vagy a fogyasztói jogviták rendezésére illetékes szervek által alkalmazott rendeletek tartalmazzák.
 - A Budapesti Békéltető Testület („BBT”) elérhetőségei, amelyet a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara működtet: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, Telefon: +36 (1) 488-2131.
 - Az Eladó egyúttal felhívja a figyelmet arra, hogy mivel székhelye Magyarországon kívül van, a Fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat a jogviták peren kívüli rendezése érdekében.
 - A Fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeiről a következő címen tájékozódhat: http://www.bekeltetes.hu.
 
§ 11 ELÁLLÁSI JOG (VISSZATÉRÍTÉS)
Tisztában vagyunk vele, hogy a Fogyasztók időnként élni kívánnak a törvényben biztosított elállási jogukkal. Ezt teljes mértékben megértjük. Tudja meg, hogy milyen gyorsan és egyszerűen mondhatja fel velünk a távollevők között kötött szerződést.
- A Fogyasztónak minősülő Vevő jogosult a távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződéstől indoklás nélkül, a Termék átvételének napjától számított 14 napon belül elállni, a törvényben előírtakon kívül egyéb költségek viselése nélkül.
 - A határidő betartásához elegendő, ha a Fogyasztó a határidő lejárta előtt nyilatkozik az Eladónak. A Fogyasztó bármilyen egyértelmű nyilatkozatot tehet, amelyben értesít az Adásvételi Szerződéstől való elállásáról.
 - Az Adásvételi Szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat megtehető az elállási nyilatkozat mintájának felhasználásával, amely az ÁSZF dokumentum végén található. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat bármilyen formában megtehető az ÁSZF 1.3. pontjában megadott elérhetőségeken, azonban az elállási nyilatkozat használata elősegíti a gyorsabb elbírálást.
 - A Fogyasztó saját maga viseli a Termék visszaküldésének költségét (a visszaküldési díjat a Fogyasztótól az Eladóhoz).
 - Az Adásvételi Szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő azon a napon kezdődik, amikor a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által kijelölt, a fuvarozótól (meghatalmazottól) eltérő harmadik személy a termékeket átveszi, illetve olyan Adásvételi Szerződés esetén, amely több, külön-külön, tételesen vagy részenként szállított Terméket tartalmaz, azon a napon, amikor a fogyasztó az utolsó terméket, tételt vagy részletet átveszi.
 - A Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az Adásvételi Szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak. Elegendő a terméket a határidő lejárta előtt visszaküldeni. A Fogyasztó visszaküldheti a terméket a megadott címre: Paxy - 4FIZJO Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO) 9012 Györ.
 - A Fogyasztónak úgy kell biztosítania a visszaküldött terméket, hogy az szállítás közben ne sérüljön meg.
 - A távollevők között kötött szerződéstől való tényleges elállás esetén a szerződést úgy kell tekinteni, hogy az nem jött létre.
 - Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést, beleértve a termék szállítási költségeit is (kivéve a Fogyasztó által választott, a Webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket). Az Eladó visszatarthatja a visszatérítést mindaddig, amíg a visszaküldött árut meg nem kapja, vagy amíg a postai bizonylatot el nem küldi nekünk, attól függően, hogy melyik a korábbi időpont.
 - Amennyiben a Fogyasztó élt a törvényes elállási jogával, az Eladó a fizetést ugyanazon fizetési eszközzel téríti vissza, amelyet a Fogyasztó használt, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten hozzájárult a visszatérítés más, a Fogyasztó számára költséget nem okozó módjához.
 - Amennyiben a Fogyasztó él a törvényes elállási jogával, a Fogyasztó felel a termék értékcsökkenéséért, amely a terméknek a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatából, illetve a termék nem megfelelő kezeléséből vagy a termék nem megfelelő csomagolásából ered, amikor azt visszaküldi az Eladónak.
 - A törvényes elállási jog nem illeti meg a Fogyasztót és a Vállalkozót –  a Fogyasztót az alábbi esetekben:
- abban az esetben, ha az Eladónak az adásvételi szerződéstől való elállási szándékáról való értesítésére rendelkezésre álló 14 napos határidőt túllépik;
 - a Fogyasztó és vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a alapján meghatározott esetekben.
 
 
§ 12 SZELLEMI TULAJDONJOGOK
Ebben a szakaszban jelezzük, hogy milyen szellemi tulajdonjogokat védünk a weboldalunkon, és milyen szabályokat kell betartania.
- A Webáruházzal kapcsolatos minden jog, különösen a tulajdonjog, a névhez, az internetes domainhez, valamint az Eladó által közzétett nyomtatványokhoz, jogi dokumentumokhoz, logókhoz, védjegyekhez, szövegekhez, grafikákhoz, fényképekhez és egyéb tartalmakhoz fűződő szellemi tulajdonjogok az Eladót illetik meg, és azok felhasználása kizárólag az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően történhet.
 - Tilos az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül a Webáruház, a Szolgáltatás vagy annak elemei bármely részét másolni, sokszorosítani, módosítani, reprodukálni vagy terjeszteni, kivéve a vonatkozó jogszabályok és a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései által kifejezetten megengedett eseteket. Az Eladó lépéseket tehet, akár jogi úton is, saját és a webáruházi Vásárlók érdekeinek védelme érdekében.
 - Az oldalon elérhető adatok felhasználásának, másolásának és terjesztésének jogaira a szerzői és szomszédos jogokról szóló törvény rendelkezései vonatkoznak.
 - A Webáruház adatainak kereskedelmi célú felhasználására csak az Eladó előzetes értesítése és írásbeli hozzájárulása után kerülhet sor.
 
§ 13 A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
Tudja meg, hogyan vigyázunk személyes adataira.
- Az adatvédelem alapelveit az "Adatvédelmi Szabályzat" című dokumentum tartalmazza.
 - A cookie-k Weboldalon történő használatának szabályait a "Sütikre vonatkozó Szabályzat" című dokumentum tartalmazza.
 
§ 14 AZ ÜGYFÉLTARTALOM KORLÁTOZÁSA ÉS MODERÁLÁSA
A DSA és más kötelező érvényű jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően az alábbiakban ismertetjük a Tartalom közzétételének és moderálásának szabályait a weboldalunkon.
- A Weboldalunkon közzétett tartalmak nem sérthetik a jogszabályokat, illetve az ÁSZF rendelkezéseit.
 - A honlapunkon keresztül szintén tilos:
- Az Eladóval versengő tevékenységek reklámozása;
 - Tájékoztatás tevékenységekről, promóciókról, termékek vagy kollekciók népszerűsítéséről az Eladó előzetes hozzájárulása nélkül;
 - Olyan tartalmak közzététele, amelyek vulgárisnak, gyűlöletkeltőnek vagy erőszakosnak minősülő szavakat tartalmaznak;
 - Olyan tartalmak közzététele, amelyek sértik természetes vagy jogi személyek személyiségi jogait, beleértve az Eladót is;
 - Tartalom közzététele a netikett szabályaival ellentétes módon;
 - Olyan tartalom közzététele, amely megkettőzi az Eladó, a Vevők vagy a Felhasználók által közzétett tartalmat;
 - Más oldalakra vagy szoftverekre mutató linkeket, hivatkozásokat tartalmazó tartalmak közzététele;
 - Olyan tartalmak közzététele, amelyek a webhely kódjának megváltoztatására vagy a webhely elemeihez való jogosulatlan hozzáférés megszerzésére irányulnak.
 
 - A weboldalon való közzétételre vonatkozó fenti szabályok megsértése esetén az Eladó fenntartja a jogot a tartalom moderálására, beleértve annak törlését is.
 - Az Eladó a tartalom értékelését objektív és arányos módon, a jogszabályi rendelkezések tiszteletben tartásával végzi. A tartalmak bármilyen mérséklése során tiszteletben kell tartani az Alapjogi Chartában foglalt alapvető értékeket, különösen a véleménynyilvánítás szabadságát, a szabadságot és a pluralizmust.
 - A tartalom értékelése és moderálása nem automatizált. A tartalom moderálásáért a Forgalmazó kijelölt alkalmazottja felelős.
 - Abban az esetben, ha a tartalom moderálásra kerül, az Eladó értesíti a tartalmat közzétevő személyt a moderálásról, amennyiben az eladó rendelkezik az ehhez szükséges elérhetőségekkel (pl. e-mail cím).
 - A moderált tartalom minden szerzőjének joga van fellebbezni a Forgalmazó moderálásra vonatkozó döntése ellen. Ennek érdekében a szerzőnek válaszolnia kell a tartalom moderálásáról szóló üzenetre, vagy fellebbezését az ÁSZF 1.3. pontjában megadott elérhetőségekre kell eljuttatnia.
 
§ 15 AZ ILLEGÁLIS TARTALMAK BEJELENTÉSÉRE SZOLGÁLÓ MECHANIZMUSOK ÉS AZOK KEZELÉSE
A weboldalunk bármely látogatója jelentheti nekünk a weboldalunkon látott illegális tartalmakat. Az alábbiakban ismertetjük, hogyan lehet ilyen kérelmet benyújtani, és hogyan dolgozzuk fel azt.
- Amennyiben a Felhasználó vagy Vevő olyan tartalmat talál oldalunkon, amelyet illegálisnak tart, azt jelezheti például az ÁSZF 1.3. pontjában megadott kapcsolati űrlapon vagy e-mail címen.
 - Az értesítésben javasoljuk feltüntetni:
- miért gondolja, hogy a tartalom illegális;
 - a jogellenes tartalom webhelyen elfoglalt helyének leírását vagy a megfelelő URL vagy oldalcím megjelölését, ahol a jogellenes tartalom található;
 - a bejelentő személy neve és e-mail címe, kivéve a gyermekek szexuális zaklatásával, gyermekek szexuális kizsákmányolásával, gyermekpornográfiával, gyermekek szexuális célú felbujtásával kapcsolatos vagy a fenti bűncselekmények valamelyikével kapcsolatos bejelentéseket;
 - nyilatkozat arról, hogy a bejelentés jóhiszeműen történt, és hogy az abban foglalt információk teljesek és helyesek.
 
 - Amennyiben az értesítés elektronikus elérhetőségi adatokat tartalmaz, az Eladó indokolatlan késedelem nélkül átvételi elismervényt küld.
 - Amennyiben az értesítés elektronikus elérhetőségi adatokat tartalmaz, az Eladó a kérelem feldolgozását követően tájékoztatja a kérelmezőt az eredményről, és jelzi a felmerülő fellebbezési lehetőséget.
 
§ 16 ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Az Általános Szerződési Feltételek 1.0. változata 2025. október 23. napjától lép hatályba.
 - Az ÁSZF lengyelül is elérhető.
 - Az e szabályzatban nem szabályozott kérdésekben az általánosan alkalmazandó jogszabályok rendelkezései az irányadók.
 - Hacsak a törvény kötelező rendelkezései másként nem rendelkeznek, a jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő valamennyi jogvitában a lengyel jog az irányadó.
 - Amennyiben a Vevő szokásos tartózkodási helye szerinti ország jogának kötelező rendelkezései a Vevő számára kedvezőbb feltételeket biztosítanak, mint a lengyel jog és a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései, a Vevő szokásos tartózkodási helye szerinti ország jogának rendelkezései az irányadóak.
 - A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalma módosulhat abban az esetben, ha az Eladó megváltoztatja az üzleti tevékenysége módját vagy körét, illetve jogszabályi változások következtében szükségessé válik a Szabályzat összehangolása a hatályos jogszabályokkal. A változásokról a Webáruház a Felhasználókat a Webáruház weboldalán történő közzététellel, aktív Vásárlói Fiókkal rendelkező Felhasználók esetében pedig e-mail értesítés formájában tájékoztatja. Bármely személy, aki a fent említett üzenetet megkapja, az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződések felmondására vonatkozó nyilatkozatot nyújthat be (az üzenet kézhezvételétől számított legfeljebb 14 napos határidőn belül), amelyet a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján hajtanak végre. Az Általános Szerződési Feltételek módosításainak hatálybalépése előtt leadott megrendelésekre a megrendelés leadásakor hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
 - A jogi dokumentumokat a Legitimate Ügyvédi Iroda készítette a 4FIZJO GROUP Sp. z o.o. számára, és a weboldalon található számos más tartalomhoz hasonlóan szerzői jogi védelem alatt állnak - kérjük, ne másolja őket.
 
Link az űrlapokhoz: