A termék a kosárba került
Do darmowej dostawy pozostało tylko
Gratulacje! Twoje zamówienie kwalifikuje się do darmowej dostawy!
Mentés a kívánságlistához
Új kívánságlista létrehozása

ÖSSZEFOGLALÓ PANASZPOLITIKA

Hogyan tehet panaszt üzletünkben?


  1. A kötelező jótállás alapján az ügyfél panasszal vagy követeléssel élhet például:
    1. Írásban a vállalat címére: 4FIZJO GROUP Sp z o.o. ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
    2. elektronikus formában az alábbi címen: kapcsolat@4fizjo.hu;

  2. Ha a reklamációt saját maga készíti el, ajánlott, hogy a Vevő a panasz leírásában feltüntesse az alábbiakat:
    1. rendelési szám;
    2. a reklamáció körülményeire vonatkozó információk és körülmények, különösen az az időpont, amikor az áru nem szerződésszerű állapotát (hiba) észleli;
    3. a panasz rendezésének kívánt módja: csere vagy javítás;
    4. vagy ha ezek a formák a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseivel összhangban nem vagy csak túlságosan nehézkesen valósíthatók meg: a követelés visszatérítése vagy árleszállítás;
    5. a panaszos elérhetőségei;
    6. cím, ahol az áru átvehető - ez megkönnyíti és gyorsabbá teszi számunkra a panasz feldolgozását.

  3. Panaszára a lehető leghamarabb, de legkésőbb a beérkezéstől számított 14 napon belül válaszolunk.


Szeretne többet megtudni a panaszeljárásról? Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket, és ismerje meg az alábbi információkat.



Törvényes garancia


  1. Egyes termékekre a magyar jog szerint kötelező garancia vonatkozik. A garanciális időszak:
    1. 2 év - 10.000 és 250.000 forint közötti eladási ár esetén,
    2. 3 év - 250.000 forint feletti ár esetén.

  2. A garanciális időszak alatt a fogyasztó elsősorban javítást kérhet. A csere lehetséges:
    1. amennyiben a termék nem javítható,
    2. amennyiben a javítást a kéréstől számított 30 napon belül nem végezték el,
    3. amennyiben a termék a garanciális időszak alatt háromszor meghibásodott. Amennyiben a csere nem lehetséges - a fogyasztó jogosult a vételár visszatérítésére.

A garancia igénybevételéhez jótállási dokumentum (garanciajegy) szükséges. A dokumentum hiánya nem fosztja meg Önt a jótállási jogosultságától, ha a vásárlást például számlával vagy nyugtával dokumentálták.



További információk


A jótállás és a törvényes garancia párhuzamosan érvényesíthető, de ugyanazon hiba esetén csak egyszer lehet sikeresen javítást, cserét vagy visszatérítést kérni.

pixel