ÖSSZEFOGLALÓ PANASZPOLITIKA
Hogyan tehet panaszt üzletünkben?
- A kötelező jótállás alapján az ügyfél panasszal vagy követeléssel élhet például:
        
- Írásban a vállalat címére: 4FIZJO GROUP Sp z o.o. ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
 - elektronikus formában az alábbi címen: kapcsolat@4fizjo.hu;
 
 - Ha a reklamációt saját maga készíti el, ajánlott, hogy a Vevő a panasz leírásában feltüntesse az alábbiakat:
- rendelési szám;
 - a reklamáció körülményeire vonatkozó információk és körülmények, különösen az az időpont, amikor az áru nem szerződésszerű állapotát (hiba) észleli;
 - a panasz rendezésének kívánt módja: csere vagy javítás;
 - vagy ha ezek a formák a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseivel összhangban nem vagy csak túlságosan nehézkesen valósíthatók meg: a követelés visszatérítése vagy árleszállítás;
 - a panaszos elérhetőségei;
 - cím, ahol az áru átvehető - ez megkönnyíti és gyorsabbá teszi számunkra a panasz feldolgozását.
 
 - Panaszára a lehető leghamarabb, de legkésőbb a beérkezéstől számított 14 napon belül válaszolunk.
 
Szeretne többet megtudni a panaszeljárásról? Kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket, és ismerje meg az alábbi információkat.
Törvényes garancia
- Egyes termékekre a magyar jog szerint kötelező garancia vonatkozik. A garanciális időszak:
- 2 év - 10.000 és 250.000 forint közötti eladási ár esetén,
 - 3 év - 250.000 forint feletti ár esetén.
 
 - A garanciális időszak alatt a fogyasztó elsősorban javítást kérhet. A csere lehetséges:
- amennyiben a termék nem javítható,
 - amennyiben a javítást a kéréstől számított 30 napon belül nem végezték el,
 - amennyiben a termék a garanciális időszak alatt háromszor meghibásodott. Amennyiben a csere nem lehetséges - a fogyasztó jogosult a vételár visszatérítésére.
 
 
A garancia igénybevételéhez jótállási dokumentum (garanciajegy) szükséges. A dokumentum hiánya nem fosztja meg Önt a jótállási jogosultságától, ha a vásárlást például számlával vagy nyugtával dokumentálták.
További információk
A jótállás és a törvényes garancia párhuzamosan érvényesíthető, de ugyanazon hiba esetén csak egyszer lehet sikeresen javítást, cserét vagy visszatérítést kérni.